Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

Εχασε τον ύπνο του ο Αρσενίου

http://mag24.gr/wp-content/uploads/2010/11/arseniou6.jpgΤον ύπνο του έχει χάσει τις τελευταίες μέρες ο τραγουδιστής Σάκης Αρσενίου. Ο ίδιος δεν πίστευε στα αφτιά του όταν έμαθε ότι κάποιοι επιτήδειοι έκλειναν ραντεβού με θαυμάστριές του χρησιμοποιώντας το όνομά του μέσω Facebook.
   
«Δεν μπορώ να πιστέψω αυτό που μου έχει συμβεί. Κάποιοι δημιούργησαν στο Facebook προφίλ με το όνομά μου και έκλειναν ραντεβού με κοπέλες που είναι θαυμάστριές μου» δήλωσε στην «Espresso» ο τραγουδιστής.


«Ολα ξεκίνησαν πριν από λίγες ημέρες, όταν στο καμαρίνι μου με επισκέφτηκε μία κοπέλα και μου είπε ότι της φάνηκε περίεργο που της ζήτησα ραντεβού μέσω Facebook. Αλλαξα εκατό χρώματα, αφού δεν είχα ιδέα περί τίνος επρόκειτο. Της ζήτησα να μου εξηγήσει τι εννοούσε κι εκείνη μου είπε ότι συνομιλούσαμε στο Facebook και της ζήτησα εν ψυχρώ να πάμε για καφέ».

Ο τραγουδιστής, που αυτή την περίοδο εμφανίζεται με τον Γιώργο Τσαλίκη, τη Χρύσπα και τον Κυριάκο Κυανό, σημειώνει μεγάλη επιτυχία με το τραγούδι «Ερωτοχτυπημένος», και ο γυναικείος πληθυσμός τον αποθεώνει όταν χορεύει πάνω στα τραπέζια. Ο ίδιος ξεκαθαρίζει μέσω της «Espresso» ότι ποτέ του δεν έχει χρησιμοποιήσει τη διασημότητα για «πονηρό» σκοπό, και αν το ψεύτικο προφίλ δεν κατέβει, θα κινηθεί νομικά.
  
«Δεν θα χρησιμοποιούσα ποτέ την επαγγελματική μου ιδιότητα για να βγω με μια κοπέλα. Πόσο μάλλον μέσω Facebook, όταν δεν γνωρίζω με ποιον συνομιλώ. Λυπάμαι γι' αυτό που έχει συμβεί και ξεκαθαρίζω ότι δεν έχω κλείσει κανένα ραντεβού σε καμία θαυμάστριά μου μέσω Facebook. Αντίθετα, στα πραγματικά μου προφίλ συνομιλώ με όλο τον κόσμο που με αγαπάει και με στηρίζει και τον ευχαριστώ πάρα πολύ».

Οσον αφορά τα προσωπικά του, αυτή την περίοδο ο Σάκης Αρσενίου είναι μόνος του, αν και το φλερτ που δέχεται καθημερινά στο νυχτερινό κέντρο από θαυμάστριές του είναι έντονο. Ο ίδιος είναι σε μια φάση που τα δίνει όλα στη δουλειά του, ωστόσο αν του χτυπήσει ο έρωτας την πόρτα, δεν έχει κανένα λόγο να μην την ανοίξει.
 Espresso

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Δεν υπάρχουν σχόλια:

online παιχνίδια που παιζουν τώρα


powered by Agones.gr - Stoixima

ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΞΥΠΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ

syng

SYNC BLOGS GreekBloggers.com Neemo.gr Entertainment Blogs - BlogCatalog Blog Directory

Chania - Crete

Akti Olous Hotel Elounda

E S P R E S A K O S

E S P R E S A K O S
Hot Pics.....σε ομορφαινει !