Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2011

Τζεμπούρ: «Κάποιοι είναι στενόμυαλοι»!

  • 0
     



 Τζεμπούρ: «Κάποιοι είναι στενόμυαλοι»!

Τη δική του απάντηση σε όσους τον κατηγορούν ότι έχει σε πρώτο πλάνο τον Ολυμπιακό και όχι την εθνική Αλγερίας έδωσε ο Ράφίκ Τζεμπούρ, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «Chaine ΙΙI».
«Ορισμένοι είναι στενόμυαλοι και ξέχασαν ότι ερχόμουν να παίξω με σοβαρό πρόβλημα στον ώμο, ενώ θα μπορούσα να σκέφτομαι το μέλλον μου και να μην πάω στην εθνική», τόνισε ο διεθνής επιθετικός των Πειραιωτών.
«Πρέπει να πω ότι στον Ολυμπιακό βρήκα την… υγειά μου», πρόσθεσε.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Τζεμπούρ
Για τον Ολυμπιακό

«Είναι χαρά μου να σκοράρω τακτικά. Μου αρέσει να βοηθώ την ομάδα και να βάζω κρίσιμα και αποφασιστικά γκολ. Πρέπει να πω ότι στον Ολυμπιακό βρήκα την… υγειά μου. Παίζω σε μία θέση και υπάρχει ένα σχέδιο τακτικής που μου ταιριάζει τέλεια. Αυτό εξηγεί σε μεγάλο βαθμό την αποτελεσματικότητά μου. Είναι θετικό και ελπίζω να συνεχιστεί όσο το δυνατόν περισσότερο».
Για την εθνική Αλγερίας
«Είναι λυπηρό να μιλάμε για εμένα και κάποιοι να θέτουν υπό αμφισβήτηση την αγάπη μου για την Αλγερία. Νομίζω ότι είμαι ένας από τους παίκτες που πάντα θυσιάζονται για την εθνική. Ορισμένοι είναι στενόμυαλοι και ξέχασαν ότι ερχόμουν να παίξω με σοβαρό πρόβλημα στον ώμο, ενώ θα μπορούσα να σκέφτομαι το μέλλον μου και να μην πάω στην εθνική.
Πάντα δίνω το 200% και δεν επιτρέπω σε κανέναν να αμφισβητεί τον πατριωτισμό μου. Ευτυχώς υπάρχουν ιατρικές εξετάσεις που αποδεικνύουν το πρόβλημα που είχα. Ευχαριστώ τον κ. Χαλίλχοτζιτς που με στήριξε δημόσια. Ευτυχώς που υπάρχουν κάποιοι που λένε την αλήθεια».
Για τη νέα χρονιά
«Εύχομαι η Αλγερία να γίνει η πρώτη δύναμη της Αφρικής».
Για το γεγονός ότι δεν ψηφίστηκε καλύτερος ποδοσφαιριστής της πατρίδας του
«Πρώτα από όλα θα πρέπει να συγχαρώ τον Ριάντ Μποντεμπούζ, επειδή είναι πολύ καλός και ελπιδοφόρος παίκτης. Δεν ξέρω ποια είναι τα κριτήρια όσων ψήφισαν, αλλά σέβομαι την απόφασή τους. Ίσως αν είχα πετύχει περισσότερα γκολ με την εθνική ομάδα νε είχα κερδίσει το βραβείο.
Πάντα είναι ωραίο να αναδεικνύεσαι πρώτος σε μια ψηφοφορία, αλλά και ο Μποντεμπούζ άξια αναδείχθηκε νικητής. Η δική μου προσπάθεια συνεχίζεται και θέλω να κερδίσουμε την πρόκριση στο Μουντιάλ του 2014 για να κάνουμε περήφανους τους Αλγερινούς».
Πηγή: sport-fm.gr

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Δεν υπάρχουν σχόλια:

online παιχνίδια που παιζουν τώρα


powered by Agones.gr - Stoixima

ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΞΥΠΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ

syng

SYNC BLOGS GreekBloggers.com Neemo.gr Entertainment Blogs - BlogCatalog Blog Directory

Chania - Crete

Akti Olous Hotel Elounda

E S P R E S A K O S

E S P R E S A K O S
Hot Pics.....σε ομορφαινει !