Τελικά η Ελληνική Πολιτεία ήρε την απαγόρευση της κυκλοφορίας των πετρελαιοκίνητων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη που ισχύει εδώ και είκοσι χρόνια. Από το 1991 όσοι κυκλοφορούσαν με πετρελαιοκίνητο θα έπρεπε να γνωρίζουν τον οδικό άξονα στον οποίο επιτρέπονταν η κυκλοφορία του οχήματος τους και αλίμονο σε αυτούς που παρέκλιναν της πορείας. Με τον καιρό άρχισε να διαφαίνεται η ανοησία του πράγματος καθώς οι λόγοι για τους οποίους απαγορεύονταν όλα αυτά τα χρόνια η κυκλοφορία των diesel δεν σχετίζονταν με το πόσο ρυπογόνος είναι ο κινητήρας, αλλά από την ανικανότητα του κράτους να συλλάβει αυτούς που νοθεύουν το diesel κίνησης με θέρμανσης, αποκομίζοντας τεράστια οφέλη. Σιγά σιγά σταμάτησαν και οι τροχονόμοι να ασχολούνται με το θέμα, καθώς προέκυψαν διάφορα ευτράπελα. Όσα αυτοκίνητα diesel είχαν Ελληνικές πινακίδες ήταν παράνομα, ενώ τα αντίστοιχα με ξένες πινακίδες νόμιμα. Επίσης, επειδή όλα τα καινούρια αυτοκίνητα τύπου pick up των τελευταίας δεκαετίας είχαν πετρελαιοκινητήρες, δεν υπήρχε τρόπος να ταξινομηθεί αγροτικό σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Τη λύση και πάλι έδωσε το Ελληνικό δαιμόνιο, αφού παρέμειναν σε κυκλοφορία κάποια αρχαία στην κυριολεξία pick up, μόνο και μόνο λόγω του κινητήρα βενζίνης που διέθεταν ως εργοστασιακή τοποθέτηση. Στο μεγάλο αφιέρωμα που ετοιμάσαμε για την πετρελαιοκίνηση έχουμε περιλάβει όλα όσα θα θέλατε να μάθετε για το diesel. Η τεχνολογία των diesel, οι προσφορές των εταιρείων, αλλά και αγοραστικά θέματα ανά κατηγορία είναι στην διάθεσή σας για να δείτε τι σας συμφέρει.
http://www.gocar.gr/specials/1920,Megalo_afierwma_diesel.html
http://www.gocar.gr/specials/1920,Megalo_afierwma_diesel.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου