Θαυματουργός 1.2 lt με 115 ίππους!
Η λογική του «downsizing» ωριμάζει με τον καιρό, με σημαία της μείωση των εκπομπών CO2 και τις απαιτήσεις σε καύσιμο. Για εμάς τους κατατρεγμένους –χρόνια τώρα- από τη φορολογία των κυβικών, η νέα τάση μάλλον δένει ιδανικά στο φορολογικό κονσέρτο της χώρας μας, δίνοντας μας επιδόσεις χωρίς πολλές τύψεις.
Σύμφωνα με τις ανακοινώνεις και τις προσδοκίες της Renault, οι Γάλλοι σκοπεύουν η νέα γενιά κινητήρων TCe να καλύπτει το 85% των βενζινοκίνητων εκδόσεων μέχρι το 2015.
Το νέο μοτέρ των 1,2 λίτρων θα αποτελεί τον αντικαταστάτη του γερασμένου και κατά 25% μεγαλύτερου σε κυβισμό ατμοσφαιρικού 1.6 (K4M) των 110 ίππων. Η αρχή της καριέρας του ξεκινά από το πρώτο εξάμηνο του 2012 με την οικογένεια των μικρομεσαίων Megane/Scenic, δείχνοντας όμως εξαρχής επεκτατικές διαθέσεις απέναντι και στην υπόλοιπη γκάμα της γαλλικής εταιρείας.
Βασικά χαρακτηριστικά του νέου TCe κινητήρα είναι:
Σύμφωνα με τις ανακοινώνεις και τις προσδοκίες της Renault, οι Γάλλοι σκοπεύουν η νέα γενιά κινητήρων TCe να καλύπτει το 85% των βενζινοκίνητων εκδόσεων μέχρι το 2015.
Το νέο μοτέρ των 1,2 λίτρων θα αποτελεί τον αντικαταστάτη του γερασμένου και κατά 25% μεγαλύτερου σε κυβισμό ατμοσφαιρικού 1.6 (K4M) των 110 ίππων. Η αρχή της καριέρας του ξεκινά από το πρώτο εξάμηνο του 2012 με την οικογένεια των μικρομεσαίων Megane/Scenic, δείχνοντας όμως εξαρχής επεκτατικές διαθέσεις απέναντι και στην υπόλοιπη γκάμα της γαλλικής εταιρείας.
Βασικά χαρακτηριστικά του νέου TCe κινητήρα είναι:
- Τετρακύλινδρος κινητήρας 1.2 lt (1198 cc) με turbo
- Ισχύς 115 ίπποι (+5 ίπποι)
- Μέγιστη ροπή 190 Nm (+40Nm) από τις 2000-4000 rpm
- Μειωμένη κατανάλωση κατά 25% (1.6 16v) και χαμηλές εκπομπές CO2
- Μπλοκ αλουμινίου, μεταβλητός χρονισμός και καδένα χρονισμού
- Σύστημα Start&Stop
- Μελλοντική 3κύλινδρη έκδοση TCe 900 cc με 90 ίππους (TCe 90)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου