Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

Lady Gaga: Καπνίζω ναρκωτικά, όταν γράφω

Η Lady Gaga έδωσε μια αποκαλυπτική συνέντευξη, η οποία για άλλη μια φορά προκαλεί σχόλια και αντιδράσεις. Η εκκεντρική 25χρονη σταρ είπε χαρακτηριστικά «Ακόμη κάνω χασίς όταν γράφω μουσική. Δεν πρόκειται να κρυφτώ πίσω από το δάχτυλό μου, επειδή είμαι στην τηλεόραση, δεν είμαι νηφάλιο άτομο. Πίνω πολύ ουίσκι και καπνίζω ναρκωτικά, όταν γράφω. Δεν το κάνω συχνά, γιατί δεν είναι καλό για τη φωνή μου. Δεν θέλω να ενθαρρύνω παιδιά να ακολουθήσουν τα βήματά μου».

Σχετικά με το γεγονός ότι παραδέχεται ότι κάνει ναρκωτικά, η Lady Gaga είπε ότι σε καμία περίπτωση δεν προσπαθεί να αποτελέσει πρότυπο για τους θαυμαστές της και συμπλήρωσε: «'Ο,τι κάνουν οι καλλιτέχνες είναι η ζωή τους. Δεν λέω ψέματα. Δεν είμαι ψεύτρα. Έχω μια σχέση εμπιστοσύνης με τους θαυμαστές μου. Ξέρουν ακριβώς ποια είμαι και τους μοιάζω πάρα πολύ, με πολλούς διαφορετικούς τρόπους».
www.myworld.gr

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Δεν υπάρχουν σχόλια:

online παιχνίδια που παιζουν τώρα


powered by Agones.gr - Stoixima

ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΞΥΠΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ

syng

SYNC BLOGS GreekBloggers.com Neemo.gr Entertainment Blogs - BlogCatalog Blog Directory

Chania - Crete

Akti Olous Hotel Elounda

E S P R E S A K O S

E S P R E S A K O S
Hot Pics.....σε ομορφαινει !