Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

Το "κρυφό όπλο" των μικρών καταστημάτων στον ανταγωνισμό με τα μεγάλα εμπορικά κέντρα


Αν τα μεγάλα εμπορικά κέντρα υπερέχουν σε μέγεθος, τα καταστήματα της γειτονιάς έχουν ένα ισχυρό όπλο, που ... με τη σωστή χρήση του, οι ιδιοκτήτες τους θα μπορέσουν να προσελκύσουν περισσότερους καταναλωτές - πιστούς πελάτες.

Αυτό το «όπλο» είναι η αμεσότητα και η οικειότητα, που μπορεί να χτίσει ο κάθε ιδιοκτήτης τοπικού καταστήματος με τον εν δυνάμει πελάτη του, όπως τόνισε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο πρόεδρος του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ), Νίκος Τσεμπερλίδης, στο περιθώριο εκδήλωσης, με θέμα "Στήριξη των Τοπικών-Συνοικιακών Αγορών στον ανταγωνισμό τους με τα εμπορικά κέντρα".

Ωστόσο, πρόσθεσε ότι οι ιδιοκτήτες των τοπικών καταστημάτων, πέρα από τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών τους ως προς την εξυπηρέτηση των καταναλωτών, θα πρέπει να προσέχουν ιδιαίτερα τις τιμές τους. «Τα χρυσά χρόνια, οπότε το κέρδος ξεπερνούσε και το 100% τις περισσότερες φορές, πέρασαν», ανέφερε. Επίσης, πρόσθεσε ότι πλέον το καταναλωτικό κοινό στην Ελλάδα είναι πιο υποψιασμένο αλλά και εν μέσω οικονομικής κρίσης δεν είναι διατεθειμένο να ξοδέψει «μια περιουσία» για ένα ζευγάρι παπούτσια, όταν μάλιστα μπορεί να το βρει αλλού πολύ πιο φθηνά.

Από την πλευρά τους, πάντως, οι καταναλωτές, πρέπει σύμφωνα με τον κ. Τσεμπερλίδη - που ήταν ο βασικός ομιλητής στην εκδήλωση - να δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στα τοπικά προϊόντα, διευκολύνοντας έτσι τη λειτουργία του υγιούς ανταγωνισμού αλλά και αποτρέποντας την «ασυδοσία» των μεγάλων πολυεθνικών.

sarotiko

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Δεν υπάρχουν σχόλια:

online παιχνίδια που παιζουν τώρα


powered by Agones.gr - Stoixima

ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΞΥΠΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ

syng

SYNC BLOGS GreekBloggers.com Neemo.gr Entertainment Blogs - BlogCatalog Blog Directory

Chania - Crete

Akti Olous Hotel Elounda

E S P R E S A K O S

E S P R E S A K O S
Hot Pics.....σε ομορφαινει !