Αν τα μεγάλα εμπορικά κέντρα υπερέχουν σε μέγεθος, τα καταστήματα της γειτονιάς έχουν ένα ισχυρό όπλο, που ... με τη σωστή χρήση του, οι ιδιοκτήτες τους θα μπορέσουν να προσελκύσουν περισσότερους καταναλωτές - πιστούς πελάτες.
Αυτό το «όπλο» είναι η αμεσότητα και η οικειότητα, που μπορεί να χτίσει ο κάθε ιδιοκτήτης τοπικού καταστήματος με τον εν δυνάμει πελάτη του, όπως τόνισε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο πρόεδρος του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ), Νίκος Τσεμπερλίδης, στο περιθώριο εκδήλωσης, με θέμα "Στήριξη των Τοπικών-Συνοικιακών Αγορών στον ανταγωνισμό τους με τα εμπορικά κέντρα".
Ωστόσο, πρόσθεσε ότι οι ιδιοκτήτες των τοπικών καταστημάτων, πέρα από τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών τους ως προς την εξυπηρέτηση των καταναλωτών, θα πρέπει να προσέχουν ιδιαίτερα τις τιμές τους. «Τα χρυσά χρόνια, οπότε το κέρδος ξεπερνούσε και το 100% τις περισσότερες φορές, πέρασαν», ανέφερε. Επίσης, πρόσθεσε ότι πλέον το καταναλωτικό κοινό στην Ελλάδα είναι πιο υποψιασμένο αλλά και εν μέσω οικονομικής κρίσης δεν είναι διατεθειμένο να ξοδέψει «μια περιουσία» για ένα ζευγάρι παπούτσια, όταν μάλιστα μπορεί να το βρει αλλού πολύ πιο φθηνά.
Από την πλευρά τους, πάντως, οι καταναλωτές, πρέπει σύμφωνα με τον κ. Τσεμπερλίδη - που ήταν ο βασικός ομιλητής στην εκδήλωση - να δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στα τοπικά προϊόντα, διευκολύνοντας έτσι τη λειτουργία του υγιούς ανταγωνισμού αλλά και αποτρέποντας την «ασυδοσία» των μεγάλων πολυεθνικών.
sarotiko
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου