Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

Kλαίγοντας η Μπάρμπαρα Μοντερεάλε δηλώνει…

Μπορεί να συμμετείχε στα περίφημα μπούνγκα-μπούνγκα πάρτι του Σίλβιο Μπερλουσκόνι, μπορεί να έχει καταγραφεί συνομιλία της όπου εξιστορεί πώς πέρασε το βράδυ στη βίλα του Καβαλιέρε όπου πληρώθηκε με 500 ευρώ και έλαβε ως δώρα ακριβά κοσμήματα, όμως η Μπάρμπαρα Μοντερεάλε δηλώνει μπροστά στις κάμερες «δεν είμαι πουτ…να».

Με δάκρυα στα  μάτια και φωνή γεμάτη αγανάκτηση η νεαρή που εργάζεται ως μοντέλο, κατά την έξοδό της από το δικαστήριο του Μπάρι όπου πήγε σήμερα να καταθέσει  για την υπόθεση Ρούμπιγκειτ, ξέσπασε μπροστά στην τηλεοπτική κάμερα που την περίμενε. «Δεν υπήρξα ποτέ συνοδός. Χάνω προτάσεις για δουλειά, επηρεάζει αυτή η υπόθεση τη ζωή μου, ακόμα και την σχέση μου. Υπάρχει κόσμος που λέει ότι είμαι πουτ…να. Δεν είμαι. Είμαι μητέρα. Από τότε που ήμουν 18 ετών κάνω φωτογραφήσεις, είμαι μοντέλο», είπε η Μοντερεάλε η οποία είχε στο πλάι της τη δικηγόρο της που προσπαθούσε, μειδιώντας, να την σταματήσει να κάνει δηλώσεις στους δημοσιογράφους.

Η Μπάρμπαρα Μοντερεάλε στο παρελθόν υπήρξε σύντροφος ενός πανίσχυρου boss της μαφίας από το Μπάρι και διατηρεί φιλικές σχέσεις με την πόρνη Πατρίτζια Ντ’Αντάριο που μίλησε πρώτη δημόσια για τα όργια στις βίλες του Καβαλιέρε κι η οποία κλήθηκε με τη σειρά της σήμερα να καταθέσει για την ίδια υπόθεση.

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Δεν υπάρχουν σχόλια:

online παιχνίδια που παιζουν τώρα


powered by Agones.gr - Stoixima

ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΞΥΠΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ

syng

SYNC BLOGS GreekBloggers.com Neemo.gr Entertainment Blogs - BlogCatalog Blog Directory

Chania - Crete

Akti Olous Hotel Elounda

E S P R E S A K O S

E S P R E S A K O S
Hot Pics.....σε ομορφαινει !