Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Παντελής Θαλασσινός..


Παντελής Θαλασσινός
Συνέντευξη στο περιοδικό "ΕΓΩ" και τον Γιάννη Βίτσα έδωσε ο Παντελής Θαλασσινός. Ο τραγουδοποιός μίλησε για τα πάθη του.

"Έχω δοκιμάσει ναρκωτικά αλλα δεν μου ταιριάζουν εμένα αυτά τα πράγματα. Ήθελα να είμαι νορμάλ, καλά, να μπορώ να αντιμετωπίσω οτιδήποτε στο λεπτό, οποιαδήποτε στιγμή. Ήθελα να είμαι δυνατός ψυχικά". Ο Παντελής Θαλασσινός μιλά για τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετώπισε. "Έχω φτάσει στο όριο οικονομικά. Τον πρώτο καιρό που είχαμε τους "Λαθρεπιβάτες", ζούσαμε με το μισθό της Ελένης".
Τέλος, αναφέρθηκε στο διαγωνισμό της Eurovision. "Δεν συμφωνώ με το θεσμό. Είναι ένα πανηγύρι κακής ποιότητας, γιατί υπάρχουν πανηγύρια που είναι πολύ όμορφα. Χαλούν του κόσμου τα λεφτά κι επωφελούνται άλλοι. Θεωρώ ότι είμαστε το τσαντίρι που πάει στη Eurovision. Ο Αγάθωνας θα πατώσει διότι ο κόσμος που βλέπει Eurovision είναι ποπ. Σαν κίνηση τη βλέπω σωστή".
"Ο Αγάθωνας θα πατώσει στη Eurovision" δηλώνει ο καλλιτέχνης.


Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Δεν υπάρχουν σχόλια:

online παιχνίδια που παιζουν τώρα


powered by Agones.gr - Stoixima

ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΞΥΠΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ

syng

SYNC BLOGS GreekBloggers.com Neemo.gr Entertainment Blogs - BlogCatalog Blog Directory

Chania - Crete

Akti Olous Hotel Elounda

E S P R E S A K O S

E S P R E S A K O S
Hot Pics.....σε ομορφαινει !