Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012

Ε.ΦΙΛΙΝΗ: Δυο φορές έχω φτάσει κοντά στο θάνατο


Η Ελένη Φιλίνη ζει για το σήμερα, ξέρει πως όσα σχέδια και να κάνει ο άνθρωπος...
η ζωή κρύβει πολλές εκπλήξεις, καλές και κακές.«Είμαι της άποψης πως όταν οι άνθρωποι κάνουν σχέδια, ο Θεός γελάει. Ζω το σήμερα. Είμαι αυτής της φιλοσοφίας. Έχω βιώσει χιλιάδες ανατροπές. Δεν θα ξεχάσω ποτέ πως πριν από δέκα χρόνια, δυο ημέρες πριν από μια πρεμιέρα, μπήκα στο νοσοκομείο και πήγα να πεθάνω. Βγήκα μετά από σχεδόν δυο μήνες. Δυο φορές έχω φτάσει κοντά στο θάνατο. Με είχαν τελειωμένη. Την πρώτη φορά έζησα από την προσωπική μου θέληση. Δεν είχα συναίσθηση μάλλον του προβλήματος. Είμαι πεισματάρα. Πιστεύω πως όταν σου συμβαίνει κάτι δεν πρέπει να αυτοκαταστραφείς, αλλά να το παλέψεις. Η ζωή είναι ένα δώρο και πρέπει να τη σεβόμαστε- όχι μόνο την δική μας αλλά και των συνανθρώπων μας. Κοιτάμε την πάρτη μας. Γι’ αυτό φτάσαμε σε αυτό το τέλμα. Αν ήμασταν ο ένας για τον άλλο αγαπημένοι, θα ήταν διαφορετικά τα πράγματα».

zougla.gr


Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Δεν υπάρχουν σχόλια:

online παιχνίδια που παιζουν τώρα


powered by Agones.gr - Stoixima

ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΞΥΠΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ

syng

SYNC BLOGS GreekBloggers.com Neemo.gr Entertainment Blogs - BlogCatalog Blog Directory

Chania - Crete

Akti Olous Hotel Elounda

E S P R E S A K O S

E S P R E S A K O S
Hot Pics.....σε ομορφαινει !