Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012

Ελιές μέχρι τα 18 του εξομολογείται ότι μάζευε ο Σάκης Ρουβάς


«Έχω την ίδια αγωνία με κάθε Έλληνα»«Δεν μπορώ να ταυτιστώ με τον καθένα ξεχωριστά, αλλά έχω κι εγώ από την μεριά μου τεράστια αγωνία για το τι θα συμβεί στη δουλειά μου... Έχω την ίδια αγωνία με κάθε Έλληνα, αλλά δεν μπορώ να το βάλω κάτω», εξομολογείται ο Σάκης Ρουβάς σε συνέντευξή του στο περιοδικό Glam και δεν διστάζει να αποκαλύψει πως μέχρι τα 18 του μάζευε ελιές, αλλά και να μιλήσει για την κρίση, την οικογένεια και την καριέρα του.

Παρά τις sold out εμφανίσεις, τις υψηλές αμοιβές και τις διαφημιστικές καμπάνιες, ο Σάκης τονίζει πως δεν διαφέρει από κάθε άλλο Έλληνα. 

«Πιστεύω ότι η Ελλάδα πρέπει να επιστρέψει στις βάσεις της και τις διαχρονικές της αξίες», λέει ο τραγουδιστής και συνεχίζει: «προέρχομαι από την Κέρκυρα, όπου έχω κάποια κτήματα από τον παππού μου. 

Έχω αποφασίσει ότι είναι πολύ ωραίο -και ουσιαστικό- ο καθένας, αν έχει αυτή τη δυνατότητα και σε προσωπικό επίπεδο και για καλύτερη ποιότητα ζωής, να αρχίσει να δημιουργεί κάποια πράγματα τα οποία θα βοηθάνε την οικογένειά του και τον ίδιο».

«Μέχρι 18 χρονών που έφυγα από την Κέρκυρα, θυμάμαι τον εαυτό μου να μαζεύω ελιές, να πηγαίνω με τους παππούδες και τους γονείς μου στο χωριό. 

Ασχολούμαι πάρα πολύ και μου αρέσει πάρα πολύ. Εξάλλου, αυτός είναι και ένας από τους πολύ βασικούς λόγους για τους οποίους έχω επιλέξει να μη μένω στο κέντρο της Αθήνας, αλλά 40 χιλιόμετρα μακριά, κοντά στη φύση», συνεχίζει ο Σάκης και δεν κρύβει ότι του αρέσει να περπατά στο χώμα, να ακούει το κελάιδισμα των πουλιών, να βλέπει τα δέντρα και να είναι κοντά στη θάλασσα.

Μιλώντας για την κατάσταση στη χώρα μας, ο τραγουδιστής αναφέρει: «καταλαβαίνω από την μία ότι υπάρχει μια δυσκολία, καθώς και η κρίση και βεβαίως ανησυχώ για όλα αυτά που συμβαίνουν. 

Από την άλλη, όμως, δεν μπορώ να τα παρατήσω. Δεν μπορώ να το βάλω κάτω και λέω ότι ok θα το κάνω αυτό που ξέρω καλύτερα να κάνω με όλη μου την δύναμη και την αγάπη, ταυτόχρονα όμως κάνω κι άλλα πράγματα, τα οποία πιστεύω ότι έχουν αξία πιο ουσιαστική... Δεν είναι μόνο ότι θα έχω ένα κιλό ντομάτες, οι οποίες θα μυρίζουν ντομάτα και θα είναι γευστικότατες, αλλά θα έχουν αξία για την ψυχή μου. Ότι θα ασχολούμαι με καταστάσεις από τις οποίες προέρχομαι».

Σε ό,τι αφορά την πατρότητα και τον γάμο με την Κάτια Ζυγούλη δηλώνει: 

«H κόρη μου Αναστασία, δεν με αφήνει να πηγαίνω στις πρόβες. Ακόμα μου λέει “μπαμπά δεν θέλω να πας για πρόβα”… Νομίζω ότι αποκόμισε μια αίσθηση ότι τελικά ο μπαμπάς δεν είναι μόνο δικός της», συμπληρώνει ο Σάκης Ρουβάς. 

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Δεν υπάρχουν σχόλια:

online παιχνίδια που παιζουν τώρα


powered by Agones.gr - Stoixima

ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΞΥΠΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ

syng

SYNC BLOGS GreekBloggers.com Neemo.gr Entertainment Blogs - BlogCatalog Blog Directory

Chania - Crete

Akti Olous Hotel Elounda

E S P R E S A K O S

E S P R E S A K O S
Hot Pics.....σε ομορφαινει !