Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012

«Θέλω να πηδήξω την πρώην μου», δηλώνει ο Τσάρλι Σιν στο Rolling Stone


«Θέλω να πηδήξω την πρώην μου», δηλώνει ο Τσάρλι Σιν στο Rolling Stone

Στα πλαίσια του προμότιον του νέου του sitcom με τίτλο Anger Management, o Τσάρλι Σιν φωτογραφίζεται και μιλάει για όλα στο περιοδικό Rolling Stone. Και όταν λέμε όλα, εννοούμε όλα.«Θέλω να κάνω sex μαζί της. Δεν ξέρω αν εκείνη θέλει, αλλά εγώ θέλω πολύ επειδή είναι και γ@μώ τις γκόμενες», ήταν το ακριβές σχόλιο του 46χρονου που, παρόλο που είναι σε φάση αποτοξίνωσης από τα ναρκωτικά, συνεχίζει να κατεβάζει ένα μπουκάλι βότκα την μέρα.


Κατά τα άλλα παραδέχεται πως ήταν ηλίθιος που πέρυσι, μετά την απόλυσή του από το Two and a Half Men, νόμιζε ότι κέρδιζε «Ήμουν σε φάση πλήρους άρνησης».
Ενώ το μέγεθος της παράνοιας του το βγάζει βόλτα απαντώντας σε ερώτηση για την σεξουαλική έλξη που νοιώθει για τα πόδια γυναικών « Δεν έχω βγει με γκόμενα εξαιτίας των ποδιών της, αλλά εξαιτίας του μεγέθους και του σχήματος ορισμένων συγκεκριμένων δαχτύλων».
Για το τέλος αφήνουμε το σχόλιο που έκανε για αυτόν -μπροστά του- ο Ράσελ Μπραντ κατά την πρόσφατη τελετή απονομής των MTV Movies Awards « Έχω κολλήσει με μονωτική ένα μπουκάλι Hennessy και ένα γραμμάριο κόκας κάτω από το κάθισμά σου. Αν δεις και τα θαλασσώνω, βγάλε τα και κάνε 1-2 γραμμές».

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Δεν υπάρχουν σχόλια:

online παιχνίδια που παιζουν τώρα


powered by Agones.gr - Stoixima

ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΞΥΠΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ

syng

SYNC BLOGS GreekBloggers.com Neemo.gr Entertainment Blogs - BlogCatalog Blog Directory

Chania - Crete

Akti Olous Hotel Elounda

E S P R E S A K O S

E S P R E S A K O S
Hot Pics.....σε ομορφαινει !