Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

«Αγαπούλα... έρχεται μηνυσούλα»

Μάκης Ψωμιάδης: «Αγαπούλα... έρχεται μηνυσούλα» (video)
Αν και βρίσκεται προφυλακισμένος στα Σκόπια, ο Μάκης Ψωμιάδης φαίνεται να παρακολουθεί από κοντά τα τεκταινόμενα στην Ελληνική διαφημιστική αγορά. Με εξώδικό που απέστειλε στην εταιρία κινητής τηλεφωνίας, ο Μάκης Ψωμιάδης ζητά να σταματήσει η προβολή του διαφημιστικού σποτ με πρωταγωνιστή τον Τάκη Σπυριδάκη, ο οποίος υποδύεται πρόεδρο μεγάλης ομάδας και είναι... λαμόγιο!
Ο πρώην ισχυρός άνδρας της Καβάλας, ζητάει από την εταιρία κινητής τηλεφωνίας να σταματήσει την προβολή της διαφήμισης με πρωταγωνιστή Τάκη Σπυριδάκη, ο οποίος υποδύεται πρόεδρο μεγάλης ομάδας. Παράλληλα ο Μάκης Ψωμιάδης επιφυλάσσεται των νομίμων δικαιωμάτων του για αποζημίωση όπως αναφέρει «λόγω ηθικής βλάβης, λόγω προσβολής της προσωπικότητάς μου, καθώς και για απόδοση του κέρδους που αποκομίσατε (σ.σ. η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας) χρησιμοποιώντας στοιχεία της προσωπικότητάς μου».

Στο κείμενο του εξώδικου γίνονται επίσης αναφορές σε συγκεκριμένα σχόλια που έχουν προστεθεί κάτω από το βίντεο της διαφήμισης στο YouTube όπως: «3 Dislike πάτησαν ο Μπέος, ο Ψωμιάδης και ο Γαβαλάς».
Με βάση το εξώδικο ο κ. Ψωμιάδης υποστηρίζει πως «είναι προφανές ότι ο ηθοποιός που υποδύεται τον Πρόεδρο υποδύεται εμένα. Η όλη διαφημιστική καμπάνια Σας στηρίζεται μάλιστα σε ατάκες που έχουν ταυτιστεί με εμένα, όπως η λέξη «αγαπούλα» αλλά και άλλες, οι οποίες ταυτίζονται από το κοινό και συνδέονται συνειρμικά και άμεσα με την προσωπικότητά μου».
Επιπλέον τονίζει ότι η επίμαχη διαφήμιση τον παρουσιάζει ως εγκληματία πριν καν δικαστεί αφού: «με παρουσιάζει ως ένοχο εγκληματικών πράξεων, που αναζητεί «παραθυράκια» για να γλιτώσει. Με παρουσιάζει πίσω από τα κάγκελα της φυλακής να παραδέχομαι εμμέσως πλην σαφώς την ενοχή μου και να ανταλλάσσω μηνύματα δια αγγελιαφόρου με τον συνήγορό μου αναζητώντας τρόπους να αποφύγω την ποινική καταδίκη μου, δίνοντας εντολή στον συνήγορό μου να βρει «παραθυράκι» στο νόμο».
Πηγές: ethnos.gr & tanea.gr

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Δεν υπάρχουν σχόλια:

online παιχνίδια που παιζουν τώρα


powered by Agones.gr - Stoixima

ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΞΥΠΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ

syng

SYNC BLOGS GreekBloggers.com Neemo.gr Entertainment Blogs - BlogCatalog Blog Directory

Chania - Crete

Akti Olous Hotel Elounda

E S P R E S A K O S

E S P R E S A K O S
Hot Pics.....σε ομορφαινει !