Μια δυσκολία στον προγραμματισμό του έργου ήταν οι «σφήνες» που μπορεί κάποιος οδηγός να πραγματοποιούσε κατά την κίνησή του σε μια ταχείας κυκλοφορίας οδό. Το πρωτότυπο σύστημα, όμως, μπορεί πια και αντιδρά σύμφωνα με την κατάσταση, αφήνοντας το μπροστινό αυτοκίνητο να ενταχθεί με τη σωστή απόσταση ασφαλείας μέσα στην κυκλοφορία.
Τα ενσωματωμένα GPS επιτρέπουν την πρόσβαση του αυτοματοποιημένου αυτοκινήτου σε ψηφιακούς χάρτες, ώστε να βρίσκει ακριβώς την θέση του στο δρόμο, ακόμα και σε ποια λωρίδα βρίσκεται. Επίσης, παρέχει πληροφορίες για το πόσες λωρίδες υπάρχουν στο δρόμο και τι μπορεί να συναντήσει μπροστά του το όχημα (είσοδος, έξοδος, διασταυρώσεις κ.ά.). Οι υπόλοιπες πληροφορίες του αυτοκινήτου συλλέγονται από όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα. Αυτά είναι η εμπρός κάμερα, το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, οι αισθητήρες παρκαρίσματος και το Cruise Control με τη λειτουργία Stop&Go.
Η BMW τονίζει πως το σύστημα έχει σχεδιαστεί για χρήση μόνο σε αυτοκινητόδρομο και ότι ο οδηγός εξακολουθεί να παραμένει υπεύθυνος για την κατάσταση στο δρόμο.
Να υπενθυμίσουμε όμως πως η BMW είχε αναπτύξει ένα ακόμα παρόμοιο σύστημα που το είχαν ονομάσει «TrackTrainer» και το οποίο μπορούσε να οδηγήσει ένα αυτοκίνητο χωρίς την παρέμβαση οδηγού σε μια πίστα αγώνων.
Πηγή: autotriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου