Κάνουν… πάρτι με την Κίνα
Σημαντική ήταν η ζήτηση από την Κίνα όπου οι παραδόσεις υπερτετραπλασιάστηκαν σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα της προηγούμενης χρονιάς και έφτασαν τα 2.423 οχήματα. Το πιο επιτυχημένο μοντέλο, εκτός από το Cayenne, ήταν η Panamera. Mε 2.546 οχήματα, η Porsche ανακοίνωσε αύξηση παραδόσεων κατά 18,9% στις ΗΠΑ τον Ιούνιο του 2011. Στην εγχώρια αγορά της Γερμανίας, η Porsche παρέδωσε 1.344 οχήματα τον Ιούνιο, αριθμός αντίστοιχος των παραδόσεων του αντίστοιχου μήνα του 2010. Από την άλλη πλευρά, οι χαμηλότερες πωλήσεις σε ορισμένες ευρωπαϊκές αγορές, όπως η Μεγάλη Βρετανία, η Ολλανδία ή η Αυστρία, μεταφράστηκαν σε πτώση των παραδόσεων κατά 6,5% στην Ευρώπη τον Ιούνιο. Αντιθέτως, στη ρωσική αγορά σημειώθηκε σημαντική αύξηση κατά 63,6% τον προηγούμενο μήνα, με 216 οχήματα. Με αρνητικό πρόσημο κινήθηκε η Ελλάδα όπου τον Ιούνιο η πτώση άγγιξε το 62,5% ενώ στο σύνολο εξαμήνου το νούμερο αυτό έφτασε το 81.8%.
Cayenne και... ξερό ψωμί
Το Cayenne παρουσίασε και πάλι πολύ υψηλή ζήτηση. Μόνο τον Ιούνιο, η Porsche πούλησε 4.944 Cayenne, αριθμός που αντιστοιχεί σε αύξηση 69,2% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του προηγούμενου έτος. Οι παραδόσεις του πρώτου εξαμήνου σχεδόν διπλασιάστηκαν σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους, φτάνοντας τα 30.055 οχήματα. Από αυτά, περισσότερα από 2.000 ήταν Cayenne S Hybrid, γεγονός που τοποθετεί την Porsche σε παγκόσμια ηγετική θέση στην κατηγορία των υβριδικών οχημάτων εκτός δρόμου. Τον Ιούνιο η Porsche πούλησε 2.318 Panamera, πετυχαίνοντας αύξηση κατά 14,1% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του προηγούμενου έτους. Οι σειρές των σπορ μοντέλων επίσης ξεπέρασαν ελαφρώς τα επίπεδα του Ιουνίου του προηγούμενου έτους. Παραδόθηκαν 2.015 οχήματα της σειράς μοντέλων 911, σημειώνοντας αύξηση 1%. Με παραδόσεις 1.350 οχημάτων, η σειρά μοντέλων Boxster, στην οποία περιλαμβάνεται και η Cayman, κατέγραψε αύξηση 6,5% σε σύγκριση με τον Ιούνιο του 2010.
zougla
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου