Λίγο πριν τις πρώτες βουτιές στη θάλασσα είναι καλό να γνωρίζετε εκ των προτέρων ποιο αντηλιακό σας ταιριάζει ώστε το μαύρισμά σας να είναι απόλυτα ασφαλές. Το αντηλιακό είναι απαραίτητο -και όχι μόνο- για να σας προστατέψει από τον ήλιο ή και από τα εγκαύματα. Η αναγκαιότητά του έχει να κάνει και με την σωστή και υγιεινή διαδικασία του μαυρίσματος, με την πρόληψη από την πρόωρη γήρανση του δέρματος, από την εμφάνιση κηλίδων και γενικά από τη δημιουργία παντός είδους δυσπλασιών.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, στις 22 Σεπτεμβρίου 2006, απηύθυνε, στη βιομηχανία, σύσταση, για την αποτελεσματικότητα των αντηλιακών. Από το καλοκαίρι του 2007, τα αντηλιακά έπρεπε να φέρουν, στη σήμανσή τους, συγκεκριμένες προειδοποιήσεις και συμβουλές, για τη σωστή χρήση τους. Επίσης, έπρεπε να αποσυρθούν, από την αγορά, τα αντηλιακά, που έφεραν παραπλανητική σήμανση. Δυστυχώς, η βιομηχανία πήρε παράταση άλλο ένα χρόνο.
Από το 2008, όμως, όλες οι βιομηχανίες έχουν προσαρμόσει τη σήμανση των αντηλιακών, στις νέες απαιτήσεις.
Επιλέξτε το αντηλιακό με πρωταρχικό κριτήριο τον δείκτη προστασίας SPF, που αφορά το επίπεδο κάλυψης από τις ακτινοβολίες UVA και UVB, καθώς και των υπέρυθρων ακτίνων (δείτε στη συσκευασία αν αναγράφεται κάποιο σύστημα αξιολόγησης των UVA και UVB, τουλάχιστον η ένδειξη «balanced/broad spectrum»).
Οι καταναλωτές πιστεύουμε ότι οι υψηλοί δείκτες προστασίας, μας παρέχουν ασφάλεια. Όμως, ένα αντηλιακό, με δείκτη 15, απορροφά το 93% της UVB ακτινοβολίας και ένα άλλο, με δείκτη 30, απορροφά το 97% της UVB ακτινοβολίας. Τελικά, δείκτες, πάνω από 50, δεν αυξάνουν, ιδιαίτερα, την προστασία μας, από την ηλιακή ακτινοβολία.
Ακόμα, ελέγξτε αν πληροί τις προϋποθέσεις: περιεκτικότητα και συστατικά, ανθεκτικότητα στο νερό ή τον ιδρώτα, ύπαρξη φωτοσταθερού φίλτρου και να αναγράφεται η ένδειξη: «δερματολογικά ελεγμένο ή υποαλλεργικό προϊόν».
tv ζαπινγκ / in.gr
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, στις 22 Σεπτεμβρίου 2006, απηύθυνε, στη βιομηχανία, σύσταση, για την αποτελεσματικότητα των αντηλιακών. Από το καλοκαίρι του 2007, τα αντηλιακά έπρεπε να φέρουν, στη σήμανσή τους, συγκεκριμένες προειδοποιήσεις και συμβουλές, για τη σωστή χρήση τους. Επίσης, έπρεπε να αποσυρθούν, από την αγορά, τα αντηλιακά, που έφεραν παραπλανητική σήμανση. Δυστυχώς, η βιομηχανία πήρε παράταση άλλο ένα χρόνο.
Από το 2008, όμως, όλες οι βιομηχανίες έχουν προσαρμόσει τη σήμανση των αντηλιακών, στις νέες απαιτήσεις.
Επιλέξτε το αντηλιακό με πρωταρχικό κριτήριο τον δείκτη προστασίας SPF, που αφορά το επίπεδο κάλυψης από τις ακτινοβολίες UVA και UVB, καθώς και των υπέρυθρων ακτίνων (δείτε στη συσκευασία αν αναγράφεται κάποιο σύστημα αξιολόγησης των UVA και UVB, τουλάχιστον η ένδειξη «balanced/broad spectrum»).
- Ο δείκτης προστασίας 6 είναι ο μικρότερος δείκτης, ο οποίος προσφέρει κάποια προστασία. Αντηλιακά, με μικρότερους δείκτες δεν πρέπει να προτιμώνται.
- Δείκτες 6-10 προσφέρουν χαμηλή προστασία
- Δείκτες 15-25 προσφέρουν μέτρια προστασία.
- Δείκτες 30-50 προσφέρουν υψηλή προστασία.
Οι καταναλωτές πιστεύουμε ότι οι υψηλοί δείκτες προστασίας, μας παρέχουν ασφάλεια. Όμως, ένα αντηλιακό, με δείκτη 15, απορροφά το 93% της UVB ακτινοβολίας και ένα άλλο, με δείκτη 30, απορροφά το 97% της UVB ακτινοβολίας. Τελικά, δείκτες, πάνω από 50, δεν αυξάνουν, ιδιαίτερα, την προστασία μας, από την ηλιακή ακτινοβολία.
Ακόμα, ελέγξτε αν πληροί τις προϋποθέσεις: περιεκτικότητα και συστατικά, ανθεκτικότητα στο νερό ή τον ιδρώτα, ύπαρξη φωτοσταθερού φίλτρου και να αναγράφεται η ένδειξη: «δερματολογικά ελεγμένο ή υποαλλεργικό προϊόν».
tv ζαπινγκ / in.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου