Μια από τις αγαπημένες ενασχολήσεις των χρηστών Διαδικτύου είναι να μοιράζονται την τοποθεσία τους: Με υπηρεσίες όπως το Google Latitude μπορούν να ενημερώνουν...
...τους φίλους τους για το πότε είναι κοντά τους. Επίσης το Foursquare έχει μετατρέψει την αναφορά των παραπάνω ενημερώσεων σε παιχνίδι.
Tα αποτελέσματα ήταν θεαματικά: Σε μια περίοδο έξι μηνών (από τις 31 Αυγούστου 2009 έως τις 28 Φεβρουαρίου του 2010), η Deutsche Telekom κατέγραψε και αποθήκευσε τα γεωγραφικά μήκη και πλάτη, περισσότερες από 35.000 φορές.
Σύμφωνα και με τους ειδικούς σε θέματα ιδιωτικότητας, ο κύριος Spitz κατάφερε να δώσει μια -άνευ προηγουμένου- πολύ καλή εικόνα για το τι δεδομένα συλλέγονται όταν περπατάμε αμέριμνοι, έχοντας μαζί τα κινητά μας τηλέφωνα. Αντίθετα με πολλές διαδικτυακές υπηρεσίες που στέλνουν "cookies" στους υπολογιστές χρηστών για να συνδέσουν την τα δεδομένα της σελίδας με τους χρήστες, οι εταιρίες παροχής κινητής τηλεφωνίας, το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να ... καθίσουν αναπαυτικά και να πατήσουν το κουμπί "record".
"Όλοι μας περιφερόμαστε έχοντας ο καθένας μας μια 'ετικέτα' που δεν είναι άλλο από τον αριθμό τηλεφώνου που είναι συνδεδεμένος με εμάς και επίσης αναφέρει ποιόν καλέσαμε και τι κάνουμε με το τηλέφωνο" δήλωσε η Sarah E. Eilliams, ειδική σε θέματα ανάδειξης πληροφορίας(graphic information), στο αρχιτεκτονικό τμήμα του πανεπιστημίου της Columbia. "Δεν γνωρίζουμε καν τα δεδομένα που στέλνουμε".
Ο εντοπισμός της τοποθεσίας ενός πελάτη, είναι μέρος του κύκλου εργασιών των εταιριών παροχής κινητής τηλεφωνίας. Κάθε επτά δευτερόλεπτα, ο πάροχος οποιουδήποτε χρήστη με ενεργοποιημένο κινητό τηλέφωνο, αποφασίζει για το ποιά κεραία είναι πιο κοντά, ώστε να κάνει την καλύτερη και πιο αποδοτική δρομολόγηση των κλήσεων. Προφανώς, για λόγους χρέωσης, αποθηκεύεται και το μέρος από το οποίο προήλθε η κλήση καθώς και η διάρκειά της.
newstoday
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου