“Επικοινωνία: η επόμενη μέρα” είναι το θέμα του συνεδρίου που γίνεται στις 23 Μαρτίου στο METROPOLITAN EXPO στην Αθήνα, σε μια πραγματικά δύσκολη στιγμή για τον κλάδο, με δομικές αλλαγές που δεν έχουν μόνο να κάνουν με τη κρίση, αλλά και τις τεχνολογικές εξελίξεις που επηρεάζουν το περιβάλλον μέσα στο οποίο οι καταναλωτές ζουν και οι μάρκες αναπνέουν.
Η συνεισφορά του Υπουργείου μας my men σε αυτό τον προβληματισμό είναι το trailer της “μεγαλύτερης ταινίας που πουλήθηκε ποτέ!” ή αλλιώς “The Greatest Movie Ever Sold“. Πρόκειται για ένα ντοκυμαντέρ του σκηνοθέτη Morgan Spurlock για το “product placement, το marketing και τη διαφήμιση, μια ταινία που χρηματοδοτείται από product placement, το marketing και τη διαφήμιση”! Δείτε περισσότερα και θα μπείτε στο νόημα…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου