Παρασκευή 25 Μαρτίου 2011

Έλενα Παπαβασιλείου: «Είμαι μόνη μου σχεδόν δυο χρόνια»

(Tο ακούσατε παλικάρια;;)
Το καλοκαιράκι σιγά σιγά πλησιάζει και η Έλενα Παπαβασιλείου ετοιμάζεται να ερωτευτεί, έμεινε μόνη σχεδόν δυο χρόνια εξομολογείται και ...
...αυτό της έκανε καλό. «Επειδή είναι η πρώτη φορά που είμαι τόσο μεγάλο διάστημα μόνη μου, σχεδόν δύο χρόνια, μου έκανε καλό. Εξάλλου με την καθημερινή εκπομπή δεν είχα χώρο να ανασάνω για τα προσωπικά μου. Ίσως το καλοκαίρι να είναι μια καλή και για την προσωπική μου ζωή. Ο έρωτας δεν προγραμματίζεται, απλώς έρχεται ξαφνικά μπροστά σου».
Πηγή: Hello

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Δεν υπάρχουν σχόλια:

online παιχνίδια που παιζουν τώρα


powered by Agones.gr - Stoixima

ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΞΥΠΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ

syng

SYNC BLOGS GreekBloggers.com Neemo.gr Entertainment Blogs - BlogCatalog Blog Directory

Chania - Crete

Akti Olous Hotel Elounda

E S P R E S A K O S

E S P R E S A K O S
Hot Pics.....σε ομορφαινει !