Μειώνονται οι τιμές μέχρι και κατά 8,4% σε 37 κωδικούς αναψυκτικών της εταιρείας Coca Cola Τρία Έψιλον, λόγω του ισχυρού ανταγωνισμού που έχει αναπτυχθεί στα ράφια των σούπερ μάρκετ και των παντοπωλείων.
Κύριος λόγος για τη μείωση αυτή είναι η μείωση της κατανάλωσης, ως αποτέλεσμα της κρίσης. Σύμφωνα με τα στοιχεία της αγοράς η μείωση της αξίας των αναψυκτικών μέσα στο 2010 έφτασε στο 3,2% και όπως σχολιάζουν παράγοντες της αγοράς, τα ποσοστά αυτά είναι αποτέλεσμα της μείωσης της ζήτησης στη «ζεστή» αγορά, δηλαδή τις αγορές των καταναλωτών από το λιανεμπόριο. Παράλληλα, η εικόνα που παρουσιάζει η «κρύα» αγορά, δηλαδή η κατανάλωση σε εστιατόρια και καφέ είναι περισσότερο μειωμένη.
Το υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας σε ανακοίνωσή του αναφέρει ότι οι μειώσεις τιμών σε 37 κωδικούς αναψυκτικών υπάγεται στο πλαίσιο της Πρωτοβουλίας Ευθύνης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης που έχει αναλάβει ο υπουργός κ. Μ. Χρυσοχοϊδης από το Δεκέμβριο του 2010, ενώ γνωστοποιείται παράλληλα ότι οι μειώσεις αφορούν στα προϊόντα αναψυκτικών (Coca-Cola, Coca-Cola light, Coca-Cola zero, Sprite, Fanta), εστιάζοντας κυρίως στις οικογενειακές συσκευασίες, τις οποίες, κατά μέσο όρο, διαθέτει φθηνότερα κατά 7,23%.
zougla
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου