Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

«Μου αρέσουν και οι γυναίκες!»


Σε μια σημαντική αποκάλυψη σχετικά με τις σεξουαλικές της προτιμήσεις προχώρησε η Νάικε Ριβέλι. Η κόρη της Ορνέλα Μούτι ήταν φιλοξενούμενη στο τηλεοπτικό σόου «Domenica 5» και τόνισε πως την αρέσουν πολύ και οι γυναίκες, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν αισθάνεται το ίδιο για τους άνδρες…
«Ναι, είμαι αμφιφυλόφιλη. Μου αρέσουν πολύ οι άνδρες, αλλά μου αρέσουν και οι γυναίκες. Μου αρέσει να τις κοιτάζω, τις βρίσκω όμορφες και διασκεδαστικές», τονίζει χωρίς ταμπού η Ιταλίδα καλλονή.
«Τι γνώμη έχει γι’ αυτό η μητέρα σου;», τη ρώτησε η παρουσιάστρια. «Η μητέρα μου γνωρίζει τα πάντα για ‘μένα, γνωρίζει τις εμπειρίες μου και εκείνο που επιθυμεί είναι να είμαι ευτυχισμένη και γαλήνια», είπε η Νάικε.

sportdog.gr

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Δεν υπάρχουν σχόλια:

online παιχνίδια που παιζουν τώρα


powered by Agones.gr - Stoixima

ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΞΥΠΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ

syng

SYNC BLOGS GreekBloggers.com Neemo.gr Entertainment Blogs - BlogCatalog Blog Directory

Chania - Crete

Akti Olous Hotel Elounda

E S P R E S A K O S

E S P R E S A K O S
Hot Pics.....σε ομορφαινει !