Σύμφωνα με την παγκόσμια έρευνα της Nielsen για την καταναλωτική εμπιστοσύνη το τέταρτο τρίμηνο του 2010, το 81% των Ελλήνων έχει
.μειώσει τις δαπάνες για αγορά νέων ρούχων, το 80% ξοδεύει λιγότερα για διασκέδαση και το 64% έχει στραφεί σε φθηνότερα προϊόντα.
Μάλιστα, η χώρα μας «έπεσε» 9 θέσεις στον δείκτη καταναλωτικής εμπιστοσύνης και βρίσκεται πλέον στις τρεις τελευταίες θέσεις της παγκόσμιας κατάταξης, πάνω από την Πορτογαλία και την Κροατία.
Παράλληλα, το 83% των Ελλήνων δεν θεωρεί πως η χώρα θα καταφέρει να βγει από την ύφεση μέσα το 2011.
Στην Ευρώπη, 1 στους 5 καταναλωτές δηλώνει πως δεν του περισσεύουν καθόλου χρήματα, ενώ στην Ελλάδα το ποσοστό είναι ακόμα χειρότερο, καθώς 1 στους 4 αναφέρει πως δεν του απομένουν έσοδα!
Τέλος, η Οικονομία παραμένει η μεγαλύτερη ανησυχία των Ελλήνων σε ποσοστό 40%, το υψηλότερο στην Ευρώπη, το 34% δηλώνει ότι με τα χρήματα που του περισσεύουν ξεπληρώνει δάνεια, πιστωτικές κάρτες και χρέη, ενώ το 36% δεν κρύβει την ανησυχία του για την δουλειά του.
newscity
.μειώσει τις δαπάνες για αγορά νέων ρούχων, το 80% ξοδεύει λιγότερα για διασκέδαση και το 64% έχει στραφεί σε φθηνότερα προϊόντα.
Μάλιστα, η χώρα μας «έπεσε» 9 θέσεις στον δείκτη καταναλωτικής εμπιστοσύνης και βρίσκεται πλέον στις τρεις τελευταίες θέσεις της παγκόσμιας κατάταξης, πάνω από την Πορτογαλία και την Κροατία.
Παράλληλα, το 83% των Ελλήνων δεν θεωρεί πως η χώρα θα καταφέρει να βγει από την ύφεση μέσα το 2011.
Στην Ευρώπη, 1 στους 5 καταναλωτές δηλώνει πως δεν του περισσεύουν καθόλου χρήματα, ενώ στην Ελλάδα το ποσοστό είναι ακόμα χειρότερο, καθώς 1 στους 4 αναφέρει πως δεν του απομένουν έσοδα!
Τέλος, η Οικονομία παραμένει η μεγαλύτερη ανησυχία των Ελλήνων σε ποσοστό 40%, το υψηλότερο στην Ευρώπη, το 34% δηλώνει ότι με τα χρήματα που του περισσεύουν ξεπληρώνει δάνεια, πιστωτικές κάρτες και χρέη, ενώ το 36% δεν κρύβει την ανησυχία του για την δουλειά του.
newscity
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου