Σύμφωνα με νέα ελληνική έρευνα, η τηλεόραση μπορεί μειώσει την ερωτική μας επιθυμία.
Η μελέτη που έγινε σε 1.000 άνδρες και γυναίκες ηλικίας 25-64 ετών στο λεκανοπέδιο Αττικής από την Εταιρεία Μελέτης Ανθρώπινης Σεξουαλικότητας (Ε.Μ.Α.Σ) και την Alco, κατέγραψε μείωση 62% της γενετήσιας έλξης σε όσους παρακολουθούν τηλεόραση - ειδικά στην κρεβατοκάμαρά τους.
Σύμφωνα με τα ευρήματα της μελέτης, τα θέματα της επικαιρότητας όπως καταγράφονται μέσα από τα δελτία ειδήσεων και τα ενημερωτικά μαγκαζίνο, είναι ο σοβαρότερος παράγοντας μείωσης της λίμπιντο (84%), ειδικά λόγω του περιεχομένου τους (οικονομική κρίση, περικοπές, ατιμωρησία).
Στον αντίποδα βρίσκονται οι εκπομπές που δεν «ερεθίζουν» προβλήματα της καθημερινότητας. Έτσι, τα reality και οι μεσημεριανές εκπομπές με «πιπεράτα» σχόλια και μοναδικό αντικείμενο τις ζωές των άλλων, φέρεται πως επηρεάζουν θετικά το 56% των τηλεθεατών.
Εκπομπές με χιούμορ, σάτιρα και γέλιο είχαν την πιο εντυπωσιακή θετική επίδραση στον οργασμό στο 77% του δείγματος.
«Το γέλιο, ο αυτοσαρκασμός φαίνεται ότι είναι αντίπαλος της υπέρμετρης λογικής και του αδιέξοδου μιας σκέψης καταθλιπτικής, μιας διηνεκούς στρεσογόνου κοινωνικής ζωής, όπως τη βιώνουν οι Έλληνες σήμερα», σχολιάζει ο Χειρουργός Oυρολόγος-Aνδρολόγος, και πρόεδρος της Ε.Μ.Α.Σ. , Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης.
tanea.gr
Η μελέτη που έγινε σε 1.000 άνδρες και γυναίκες ηλικίας 25-64 ετών στο λεκανοπέδιο Αττικής από την Εταιρεία Μελέτης Ανθρώπινης Σεξουαλικότητας (Ε.Μ.Α.Σ) και την Alco, κατέγραψε μείωση 62% της γενετήσιας έλξης σε όσους παρακολουθούν τηλεόραση - ειδικά στην κρεβατοκάμαρά τους.
Σύμφωνα με τα ευρήματα της μελέτης, τα θέματα της επικαιρότητας όπως καταγράφονται μέσα από τα δελτία ειδήσεων και τα ενημερωτικά μαγκαζίνο, είναι ο σοβαρότερος παράγοντας μείωσης της λίμπιντο (84%), ειδικά λόγω του περιεχομένου τους (οικονομική κρίση, περικοπές, ατιμωρησία).
Στον αντίποδα βρίσκονται οι εκπομπές που δεν «ερεθίζουν» προβλήματα της καθημερινότητας. Έτσι, τα reality και οι μεσημεριανές εκπομπές με «πιπεράτα» σχόλια και μοναδικό αντικείμενο τις ζωές των άλλων, φέρεται πως επηρεάζουν θετικά το 56% των τηλεθεατών.
Εκπομπές με χιούμορ, σάτιρα και γέλιο είχαν την πιο εντυπωσιακή θετική επίδραση στον οργασμό στο 77% του δείγματος.
«Το γέλιο, ο αυτοσαρκασμός φαίνεται ότι είναι αντίπαλος της υπέρμετρης λογικής και του αδιέξοδου μιας σκέψης καταθλιπτικής, μιας διηνεκούς στρεσογόνου κοινωνικής ζωής, όπως τη βιώνουν οι Έλληνες σήμερα», σχολιάζει ο Χειρουργός Oυρολόγος-Aνδρολόγος, και πρόεδρος της Ε.Μ.Α.Σ. , Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης.
tanea.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου