Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010

Άνδρας της χρονιάς ο Θοδωρής Τσεκούρας; Τυχαίο; Δε νομίζω

Ο Θοδωρής Τσεκούρας, ο άνθρωπος που έγινε γνωστός από τη διαφήμιση του «11888», θα είναι ανάμεσα στους υποψηφίους για τα βραβεία «Ανδρες της χρονιάς». Τυχαίο; Δεν νομίζουμε!
Αν και δεν ανήκει στον χώρο της show biz, ωστόσο απέκτησε μεγάλη αναγνωρισιμότητα και παράλληλα τη συμπάθεια και τον...
θαυμασμό του κόσμου. Η διαφήμιση, την οποία εμπνεύστηκε, έγραψε και παρουσίασε ο ίδιος, χαρακτηρίστηκε σαν η πιο επιτυχημένη και η φράση του, «Τυχαίο; Δεν νομίζω!», σαν η ατάκα της χρονιάς. Ο Θοδωρής Τσεκούρας πληροφορήθηκε την υποψηφιότητά του από έναν φίλο του. Οσο κι αν του φάνηκε περίεργο, το χάρηκε ιδιαίτερα. Το θεωρεί μάλιστα και πολύ «τιμητικό» για το πρόσωπό του.
«Πλάκα έχει! Είναι σαν να καλεί η Νέα Δημοκρατία στο συνέδριό της τον Αλέξη Τσίπρα!» σχολιάζει στην «Espresso» με το ξεχωριστό χιούμορ που τον διακρίνει. Η δεύτερη σκέψη όμως που έκανε ήταν πιο πρακτική. «Πρέπει να αγοράσω σακάκι για τη βραδιά της εκδήλωσης και γραβάτα, που δεν έχω φορέσει ποτέ στη ζωή μου. Ούτε στον γάμο μου» μας λέει και συμπληρώνει γελώντας δυνατά: «Κατ’ αρχάς ένοιωσα άντρας!»


Στον δρόμο τον αναγνωρίζουν και του χαμογελούν. «Ενας ταξιτζής πρόσφατα μου είπε: "Σε ξέρω από τις ειδήσεις". Εχω ακούσει τα πιο απίθανα πράγματα» αναφέρει. Ωστόσο, αυτό το «παιχνίδι» τον διασκεδάζει και το απολαμβάνει.


«Υπάρχουν συνάδελφοί μου που έχουν κάνει πολύ επιτυχημένες διαφημίσεις και δεν τους γνωρίζει κανείς» σχολιάζει.


Σήμερα και αφού πέρασε αρκετός καιρός από το ξάφνιασμα της μεγάλης επιτυχίας που ήρθε αναπάντεχα, προσπαθεί ακόμη να καταλάβει πού οφείλεται: «Ισως στην κρίση. Νομίζω πως πέτυχε επειδή σε εποχή κρίσης ο κόσμος θέλει να γελάσει. Το γέλιο είναι φοβερή διέξοδος, έστω και μέσα από μία διαφήμιση».


Η επιτυχία δεν τον άλλαξε καθόλου. Και εξηγεί το γιατί: «Η δουλειά μου συνίσταται σε κάτι που δεν φαίνεται, γι’ αυτό και δεν σκοπεύω να συνηθίσω την επιτυχία. Ούτε κατά διάνοια, δεν έχει και νόημα άλλωστε να το κάνω! Η ζωή μου είναι ίδια, όπως ήταν και πριν».


Η σύζυγός του, η Κατερίνα, έχει αναλάβει να του αγοράσει το σακάκι και τη γραβάτα. Οσο για τον ίδιο, σκέπτεται για εκείνη, τη λαμπερή βραδιά: «Λέω να πάρω μαζί μου και το μωρό (σ.σ.: το πέντε μηνών αγοράκι τους) για να έχουμε θέμα συζήτησης».
Espressonews

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Δεν υπάρχουν σχόλια:

online παιχνίδια που παιζουν τώρα


powered by Agones.gr - Stoixima

ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΞΥΠΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ

syng

SYNC BLOGS GreekBloggers.com Neemo.gr Entertainment Blogs - BlogCatalog Blog Directory

Chania - Crete

Akti Olous Hotel Elounda

E S P R E S A K O S

E S P R E S A K O S
Hot Pics.....σε ομορφαινει !