Καταστροφική είναι η κατάσταση στον κλάδο του αυτοκινήτου, όπως τον παρουσιάζουν τα πλέον αρμόδια «χείλη», καθώς εκτιμούν ότι...
... οι απολύσεις μπορεί να φθάσουν μέχρι και τις 25.000, από το 2008 μέχρι το τέλος του 2010.
Ταυτόχρονα, οι εκτιμήσεις για τα λουκέτα ανεβάζουν τον αριθμό των επιχειρήσεων που απειλούνται σε 2.500.
Αυτοί οι καταστροφικοί αριθμοί είναι, σύμφωνα με τους αρμόδιους, το αποτέλεσμα της οικονομικής κρίσης αλλά και των πολιτικών που ακολουθούνται από την κυβέρνηση στον χώρο του αυτοκινήτου.
Όπως ανέφερε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος, από το καλοκαίρι του 2008 η πτώση των πωλήσεων είναι 65,3%, με τις τάσεις να είναι προς το χείριστον, η πτώση του κύκλου εργασιών φτάνει το 60% και η ανεργία αγγίζει το 10%, με πρόβλεψη να διπλασιαστεί τους επόμενους τρεις μήνες.
Ο σύνδεσμος, σε μια προσπάθεια να πάνε καλύτερα τα πράγματα, προτείνει μείωση του τέλους ταξινόμησης και επαναφορά των κινήτρων αντικατάστασης των παλαιάς τεχνολογίας ρυπογόνων αυτοκινήτων που να αφορά εκτός των καινούργιων και των ελαφρώς μεταχειρισμένων νέας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.
Σε ό,τι αφορά στον τραπεζικό δανεισμό σήμερα χρηματοδοτούνται μόνο οι δύο στις 10 αιτήσεις και ο σύνδεσμος ζητάει παροχή χαμηλού κόστους επιχειρηματικών δανείων.
Τέλος, προτείνει την κατάργηση του φόρου πολυτελείας και την άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου