Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2010

"Μπαράζ" προσφορών μετά τις εκπτώσεις


- Με πτώση του τζίρου "έκλεισαν" οι εκπτώσεις
Με μπαράζ προσφορών προσπαθεί ο.... εμπορικός κόσμος να αντιμετωπίσει τον μειωμένο τζίρο που είχε την περίοδο των εκπτώσεων. Ετσι από σήμερα ξεκινούν τα καταστήματα και οι επιχειρήσεις τις μεγάλες προσφορές στα προϊόντα τους.

Οσον αφορά την κίνηση στην αγορά την περίοδο των εκπτώσεων, καταγράφηκε τελικά
μια πτώση - κατά μέσο όρο της - τάξεως του 25 %. Επίσης, η πτώση των πωλήσεων σε ορισμένες περιοχές της χώρας έφθασε μέχρι και το 65%, αλλά οι έμποροι χαρακτηρίζουν αναμενόμενη την κατάσταση αυτή και πλέον η Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου καταβάλλει κάθε προσπάθεια για να βοηθήσει τους εμπόρους να αντιμετωπίσουν τις επιπτώσεις της βίαιης αναδιάρθρωσης στην οποία βρίσκεται η αγορά.

Η κίνηση στην αγορά

Όπως δηλώνει ο πρόεδρος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου κ. Β. Κορκίδης ''οι εκπτώσεις δεν έφεραν κόσμο στα καταστήματα αν και το πρώτο δεκαπενθήμερο η αγορά κινήθηκε καλύτερα από πέρυσι μιας και φέτος η πτώση σε αυτό το διάστημα ήταν 10% - 12%, ενώ πέρυσι το ίδιο διάστημα η πτώση έφτανε στο 14% - 15%. Τελικά φέτος η πτώση του τζίρου ήταν μεγαλύτερη του 25% στο σύνολο της αγοράς, ενώ πέρυσι διαμορφώθηκε γύρω στο 22% - 24%''.

Από την πλευρά του ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων κ. Γ. Κασιμάτης δηλώνει απαισιόδοξος για την πορεία της αγοράς καθώς όπως αναφέρει" τα μηνύματα από το πως κινήθηκε το εμπόριο στις εκπτώσεις δείχνει πτώση του τζίρου ακόμα και κατά 50%.

"Πτώση στο τζίρο έχει παρατηρηθεί στις μικρές, αλλά και στις πιο μεγάλες επιχειρήσεις" όπως ανέφερε ο κ. Β. Κορκίδης, ενώ το μέλος του ΔΣ του Εμπορικού Συλλόγου των Αθηνών και του ΕΒΕΑ κ. Ν. Γιαννέτος δηλώνει ότι ο τζίρος των φετινών εκπτώσεων κινήθηκε πτωτικά, ιδιαίτερα στον κλάδο της ένδυσης, ενώ κάμψη παρουσίασε και ο κλάδος της υπόδησης και όπως εκτιμά, το γεγονός αυτό οφείλεται εκτός από την οικονομική κρίση και στο ότι οι περισσότεροι άνθρωποι είναι κορεσμένοι από υλικά πράγματα.

Επίσης, ο γενικός γραμματέας του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιά κ Π. Πολιτάκης δήλωσε χαρακτηριστικά ότι: ''ο κόσμος μπαίνει στα μαγαζιά και δεν ψωνίζει...''

Πτώση τζίρου έως και 65%

Πάντως, σύμφωνα με τα στοιχεία των εμπορικών συλλόγων της χώρας, όπως προκύπτει από τον απολογισμό της εκπτωτικής περιόδου, στα μαγαζιά της Θεσσαλονίκης η πτώση κυμάνθηκε, ανάλογα με τον κλάδο και το μέγεθος της επιχείρησης, μεταξύ 10% - 30%, στη Χαλκίδα 17% -20% αν και η Ομοσπονδία Εύβοιας δηλώνει ότι η πτώση διαμορφώθηκε στο 25% - 30% (20% ένδυση και 25% - 30% υπόδηση) ενώ στα Μουδανιά η πτώση είναι μικρότερη και διαμορφώθηκε γύρω στο 10% - 15%, στη Θέρμη 25% - 30%, η Καλαμαριά και η Κεντρική Χαλκιδική αναφέρουν σημαντική πτώση χωρίς να αναφέρουν ποσοστά, το Λιτόχωρο 45% - 50%, οι Σέρρες εμφανίζουν το υψηλότερο ποσοστό καθώς εκτιμάται σύμφωνα με τον εμπορικό σύλλογο της περιοχής ότι διαμορφώθηκε στο 25%- 65% ενώ η Καβάλα και η Πτολεμαΐδα εμφανίζονται να έχουν πτώση γύρω στο 10%.

Το Αμύνταιο παρουσιάζει πτώση που κινήθηκε από 20% αλλά εκτιμάται από τον εμπορικό σύλλογο της περιοχής ότι έφτασε μέχρι και το 50% ενώ τα ποσοστά της Βέροιας, της Φλώρινας, των Γιαννιτσών και της Ξάνθης διαμορφώνονται μέχρι το 30%, της Έδεσσας και της Κοζάνης φτάνουν στο 40% και της Καστοριάς στο 45%.

Οι θερινές εκπτώσεις συνεχίζονται με... φθινοπωρινές προσφορές

Οι θερινές εκπτώσεις μπορεί να έφεραν περισσότερο κόσμο στα μαγαζιά, δεν αύξησαν όμως τον τζίρο, η μείωση του οποίου κυμάνθηκε σε χαμηλότερα από τα περσινά επίπεδα, αφού η βελτιωμένη εικόνα της έναρξης περιορίστηκε τελικά στο πρώτο 15νθήμερο των εκπτώσεων. Οι έμποροι πάντως ήδη από σήμερα έχουν ετοιμάσει τα ταμπελάκια των προσφορών και θα διαρκέσουν δύο δεκαήμερα στις εμπορικές επιχειρήσεις.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΕΣΕΕ, στο μέλλον οι τοπικοί εμπορικοί σύλλογοι θα αναλάβουν δράσεις και αυτοί για να στηρίξουν το εμπόριο, όπως έγινε με την πρόσφατη πρόταση του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιά προς τα μέλη του να ανακηρυχθεί ο Σεπτέμβριος ''μήνας χαμηλών τιμών'' χωρίς αυτό να σημαίνει απαραίτητα προσφορές.

Επίσης, όσον αφορά την ανάγκη του διαχωρισμού της περιόδου των προσφορών από την περίοδο των εκπτώσεων, αναφέρει ότι "είναι κάτι που οφείλουμε να μελετήσουμε με μεγάλη προσοχή στην τρέχουσα κατάσταση, ώστε να δώσουμε την δυνατότητα στον καταναλωτή να αγοράσει φθηνά, όποτε επιλέγει εκείνος και όχι όποτε θέλουμε εμείς".

Τέλος σε ανακοίνωσή της η ΕΣΕΕ αναφέρει ότι "Οι εκπτώσεις ουσιαστικά συνεχίζονται στην αγορά με τα 10ημερα προσφορών, βάσει του αρ.15 του ν. 802/1978, όπως τροποποιήθηκε από τους Νόμους 3377/2005, 3557/2007 και 3769/2009".

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Δεν υπάρχουν σχόλια:

online παιχνίδια που παιζουν τώρα


powered by Agones.gr - Stoixima

ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΞΥΠΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ

syng

SYNC BLOGS GreekBloggers.com Neemo.gr Entertainment Blogs - BlogCatalog Blog Directory

Chania - Crete

Akti Olous Hotel Elounda

E S P R E S A K O S

E S P R E S A K O S
Hot Pics.....σε ομορφαινει !