ministryofmen
Δευτέρα 9 Αυγούστου 2010
Mojito. A “true original”.
“It takes a special kind of genius to put a twist on a classic” λέει η διαφήμιση (ή “το branded content” στη συγκεκριμένη περίπτωση όπως θα έλεγε ένας καλός φίλος). Αλλη μία “διαφήμιση” λοιπόν από τη καμπάνια true originals του Bacardi. Μια καμπάνια που μας ταξιδεύει πίσω από τη μπάρα, εκεί που οι γεύσεις, οι εμπνεύσεις και τα αρώματα, μπλέκουν για να μας δώσουν “coctails and dreams”. Καταπληκτική!Δείτε...
ministryofmen
ministryofmen
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου