Το πιο μικρό από αυτά τα υποβρύχια, που αποτελούν πλέον must αξεσουάρ των πανάκριβων και υπερπολυτελών γιοτ, μπορεί να φιλοξενήσει δύο επιβάτες και να φτάσει σε βάθος εκατό μέτρων. Ολα αυτά με 600.000 ευρώ. Το πιο μεγάλο του είδους, το «Phoenix 1000», το οποίο αγόρασε ο Ρομάν Αμπράμοβιτς, διαθέτει δέκα καμπίνες και αυτονομία είκοσι ημερών. Εχει μήκος εβδομήντα μέτρα και αυτή η ευρυχωρία έχει αξιοποιηθεί και προς όφελος της πολυτέλειας των επιβατών αφού διαθέτει τζακούζι, ακόμη και γυμναστήριο και κάβα!
Μια εταιρεία που ειδικεύεται στα υποβρύχια τσέπης είναι η U-Boat Worx, η οποία πρόσφερε τη δυνατότητα σε εκπροσώπους των ΜΜΕ να επισκεφθούν τους ειδικούς, για να έχουν από πρώτο χέρι την εμπειρία μιας κατάδυσης με ένα τέτοιο υποβρύχιο. Δεν χρησιμοποιήθηκε βέβαια η υπερπολυτελής βερσιόν που διαθέτει ο Αμπράμοβιτς, αλλά ένα μικρότερο, το εσωτερικού του οποίου με την πρώτη ματιά θύμιζε καμπίνα βιντεοπαιχνιδιών, αλλά με λιγότερα κουμπιά. Οσο για την ασφάλειά του; Οπως διαβεβαιώνουν οι εκπρόσωποι της εταιρείας, είναι δεδομένη, αφού ακόμη και αν ακινητοποιηθούν οι μηχανές ενώ βρίσκεται στον βυθό, διαθέτει κουμπί έκτακτης ανάγκης, το οποίο θα τους εκτόξευε στην επιφάνεια. Για ακόμη χειρότερα σενάρια, τα υποβρύχια τσέπης διαθέτουν «ρεζέρβα» οξυγόνου για τέσσερις ημέρες. Επιπλέον, αυτά τα υποβρύχια δεν καταδύονται ποτέ χωρίς τη συνοδεία άλλου σκάφους με το οποίο έχουν συνεχή επικοινωνία. Οσο για την πίεση που αντέχει ακόμη και το μικρότερο όταν βρίσκεται κάτω από το νερό, αυτή ισοδυναμεί με το να είχαν καθίσει πάνω του είκοσι ελέφαντες.
Σύμφωνα με τους ανθρώπους της U-Boat Worx, αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν στις θάλασσες περίπου 1.000 με 1.500 υποβρύχια τσέπης και ανήκουν σε ανθρώπους που κυκλοφορούν επίσης με mega yachts και Ferrari. Μεταξύ αυτών, είναι και ο Ρίτσαρντ Μπράνσον, που αγόρασε από την εταιρεία Ocean Technologies ένα υποβρύχιο για τρεις επιβάτες, αλλά και δύο, τρεις ηγέτες κρατών που έχουν παραγγείλει μερικά για να διαφύγουν σε περίπτωση που καταρρεύσει το καθεστώς τους!espressonews
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου