Τρίτη 2 Μαρτίου 2010

Στo Λος Άντζελες συχνά ακούς τη λέξη paparazzi, αλλά είναι σπάνιο να βρεις κάποιον άνθρωπο που να σου εκμυστηρευτεί ότι ασκεί το συγκεκριμένο επάγγελμα.

Εμείς βρήκαμε έναν από τους τελευταίους παλιούς που αυτοπροσδιορίζεται ως ένας “ντετέκτιβ με μια φωτογραφική μηχανή στο χέρι” στο διαμέρισμα του στο West Hollywood λίγη ώρα πριν αποχαιρετήσει το συγκεκριμένο επάγγελμα αλλά και την πόλη του Λος Άντζελες. Ο Bob Sach είναι ένας φωτογράφος που ήρθε στο Hollywood όταν το κυνήγι των σταρ ήταν στα πάνω του, τη δεκαετία του ‘80.
 
o  O Bob Sach



Σας έχουν απειλήσει ποτέ κατά τη διάρκεια της δουλειάς;
Όχι, αλλά μία φορά στην Αυστραλία μου επιτέθηκε ο σύζυγος της Judy Davis. Η Judy ήταν έγκυος και προσπάθησα να τη φωτογραφίσω ακολουθώντας το αυτοκίνητο της. Παρόλο που τους είχα αφήσει αρκετό περιθώριο εκείνοι με κατάλαβαν και ξαφνικά σταμάτησαν το αυτοκίνητο και μου έκλεισαν τον δρόμο. Κατέβηκαν κάτω και ο άντρας της ερχόταν προς το αυτοκίνητο μου ιδιαίτερα νευριασμένος. Τότε κλείδωσα τις πόρτες γιατί φοβήθηκα. Αυτός πήδηξε επάνω στο καπό και προσπαθούσε να σπάσει το παρμπρίζ ενώ η Davis μου κλοτσούσε τις πόρτες του αυτοκινήτου. Ξεκίνησα το αυτοκίνητο με τον άντρα της να βρίσκεται στο καπό, οδηγώντας σε έναν από τους πιο πολυσύχναστους δρόμους ταυ Σύδνευ. Ο κόσμος μας κοιτούσε με ανοιχτό το στόμα. Ευτυχώς μετά σταμάτησα και αυτός έφυγε χωρίς να γίνει τίποτα. Πήγα στην αστυνομία βέβαια και κατέθεσα γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι συμβαίνει. Μετά από ένα χρόνο ο ίδιος τύπος πλάκωσε και τη Davis στο ξύλο. Από ότι είπαν είχε ψυχολογικά προβλήματα. Άλλες φορές κάποιοι σταρ μου έκαναν κήρυγμα σχετικά με τη δουλειά μου. Η πιο παθιασμένη ήταν η Jodie Foster που προσπαθούσε επί πολλή ώρα να μου εξηγήσει γιατί το επάγγελμα μου είναι ανήθικο. Θυμάμαι τότε την φωτογράφισα όταν έπαιρνε το παιδί της από το σχολείο και κάπου με κατάλαβε. Μετά άρχισε να μου λέει να αλλάξω δουλειά και ότι δεν ήταν σωστό αυτό που κάνω. Ήταν ευγενική και γλυκιά πάντως.

Με όλο το σεβασμό, το να είσαι paparazzi το θεωρείται σοβαρό επάγγελμα;
Βέβαια, και είμαι κάθετος σε αυτό. Μεγάλη μερίδα του κόσμου πιστεύει ότι δεν είναι σοβαρό επάγγελμα αλλά αυτοί οι ίδιοι άνθρωποι μετά χαζεύουν τις φωτογραφίες στα περιοδικά. Κατά τη γνώμη μου, όσοι κάνουν σωστά τη δουλειά τους προσφέρουν πολύ στη βιομηχανία της διασκέδασης.
Ποιοι αποτελούν δύσκολο στόχο;
Γενικά είναι δύσκολο να ακολουθήσεις κάποιον. Συγκεκριμένα θα έλεγα ότι ο Μπραντ Πιτ και η Νικολ Κίντμαν είναι οι πιο ‘γάτες’ όταν τους ακολουθείς με το αυτοκίνητο. Ο Πιτ οδηγεί πάρα πολύ γρήγορα και ξέρει να αποφεύγει τα αυτοκίνητα που τον ακολουθούν. Η Κίντμαν τσεκάρει συνέχεια τους καθρέφτες του αυτοκινήτου της και, αν δει το ίδιο αυτοκίνητο πίσω της για πολλή ώρα, σταματάει και περιμένει για δέκα λεπτά ώστε να δει τι θα κάνει αυτός που την ακολουθεί. Για αυτό και όταν προσπαθούσα να φωτογραφίσω τα συγκεκριμένα πρόσωπα πάντα τους ακολουθούσαμε δύο η τρία διαφορετικά αυτοκίνητα ώστε να μην γινόμαστε αντιληπτοί. Αν γινόμασταν αντιληπτοί απλά οι σταρ δεν θα συμπεριφερόντουσαν φυσιολογικά. Για παράδειγμα αν κάποιος σκόπευε να συναντήσει την καινούρια κοπέλα του θα το ακύρωνε ή θα άλλαζε πορεία και έτσι θα χάναμε τις φωτογραφίες
Πως ξεκινήσατε να ασχολείστε με το κυνήγι των σταρ;
Όταν ζούσα στην Αυστραλία δούλευα ως φωτογράφος για διάφορες ευρωπαϊκές εφημερίδες. Νομίζω ήταν το 1981 όταν με πήραν τηλέφωνο από μία Γερμανική εφημερίδα και με ρώτησαν αν θα μπορούσα να φωτογραφίσω κάποιον Γερμανό επιχειρηματία που – όπως έλεγαν οι πληροφορίες τους- θα συλλαμβανόταν σε γνωστό ξενοδοχείο της Αυστραλίας. Εγώ δέχτηκα αμέσως και έπρεπε να σκεφτώ έναν τρόπο ώστε να μην γίνω αντιληπτός και να φωτογραφίσω την στιγμή της σύλληψης. Πήγα έξω από αυτό το ξενοδοχείο και με έναν τηλεφακό περίμενα μέσα σε ένα νοικιασμένο αυτοκίνητο με φιμέ τζάμια να έρθει η αστυνομία. Όντως οι πληροφορίες ήταν σωστές, η αστυνομία ήρθε και εγώ φωτογράφισα τον συλληφθέντα. Η εφημερίδα έμεινε κατευχαριστημένη εγώ πληρώθηκα καλά αλλά επίσης ανακάλυψα ότι μου άρεσε πολύ το σασπένς της δουλειάς. Μετά άρχισα να ακολουθώ διάσημα πρόσωπα και γι’ αυτό το λόγο μετακόμισα στο Σύδνευ. Εκεί η νέα μου καριέρα ως ένας από τους πρώτους paparazzi πήγε πολύ καλά καθώς η πόλη αποτελούσε δημοφιλή προορισμό για τους σταρ του Hollywood.
Στο Hollywood πότε ήρθατε;
Ήταν κάποια στιγμή γύρω στο 1995 που ακολουθούσα τον Τομ Κρουζ ο οποίος είχε έρθει στο Σύδνευ για κάποια πρεμιέρα. Εκεί γνωρίστηκα με έναν Αμερικανό paparazzi και μάλιστα τον βοήθησα, αφού εγώ ήξερα καλύτερα την πόλη. Εκείνος είδε την δουλειά μου και μου πρότεινε να έρθω στο Λος Άντζελες να δουλέψουμε μαζί. Από τότε μέχρι σήμερα εγώ με τον Furio δουλεύαμε μαζί και πήγαμε καλά. Τώρα πια δεν μου αρέσει η δουλειά γι’ αυτό και φεύγω.
http://hollywood.greekreporter.gr/?p=404http://hollywood.greekreporter.gr/?p=404

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Δεν υπάρχουν σχόλια:

online παιχνίδια που παιζουν τώρα


powered by Agones.gr - Stoixima

ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΞΥΠΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ

syng

SYNC BLOGS GreekBloggers.com Neemo.gr Entertainment Blogs - BlogCatalog Blog Directory

Chania - Crete

Akti Olous Hotel Elounda

E S P R E S A K O S

E S P R E S A K O S
Hot Pics.....σε ομορφαινει !