Τρίτη 12 Ιουνίου 2012

Πόπη Τσαπανίδου: «Δεν μπορώ να αντέξω τον εαυτό μου στην οθόνη»


Πόπη Τσαπανίδου: «Δεν μπορώ να αντέξω τον εαυτό μου στην οθόνη»

Η καταξιωμένη δημοσιογράφος και παρουσιάστρια σχολιάζει το γεγονός ότι ψηφίζεται συνεχώς ως μια από τις ομορφότερες παρουσίες του χώρου της τηλεόρασης και μιλάει για το πόσο έχει παραμελήσει τον εαυτό της.«Σε αντίθεση με όσα λένε οι ειδήμονες της τηλεόρασης, δεν μπορώ να με δω ποτέ στην τηλεόραση. Δεν μπορώ να αντέξω τον εαυτό μου στην οθόνη». Αυτή είναι η πλήρης δήλωση της Πόπης Τσαπανίδου στην συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό Life & Style.

Όσον αφορά το γεγονός ότι ψηφίζεται συνεχώς μέσα στις ωραιότερες τηλεπαρουσιάστριες , δηλώνει καταρχήν άγνοια «Δεν το ξέρω. Αλλά αν είναι έτσι, ευχαριστώ πολύ. Για μένα όμορφος άνθρωπος είναι εκείνος που έχει ωραίο βλέμμα. Γεμάτα μάτια. Καθαρά. Αυτή η ομορφιά μετράει. Και η εσωτερική ισορροπία. Από το χαρακτηρισμό "ωραία γυναίκα" προτιμώ το "ωραίος άνθρωπος"».
Τέλος, ενδιαφέρον έχει το σχόλιό της για το πόσο έχει παραμελήσει τον εαυτό της, προσπαθώντας να συνδυάσει καριέρα και μητρότητα «Μέχρι πρόσφατα ο εαυτός μου ήταν σε πέμπτη και έκτη μοίρα. Είχα να φροντίσω πολλά για τους άλλους γύρω μου και κυρίως για τα παιδιά μου. Όταν οι δικοί μου στάθηκαν στα πόδια τους, μπόρεσα επιτέλους να σταθώ κι εγώ στα δικά μου».

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Δεν υπάρχουν σχόλια:

online παιχνίδια που παιζουν τώρα


powered by Agones.gr - Stoixima

ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΞΥΠΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ

syng

SYNC BLOGS GreekBloggers.com Neemo.gr Entertainment Blogs - BlogCatalog Blog Directory

Chania - Crete

Akti Olous Hotel Elounda

E S P R E S A K O S

E S P R E S A K O S
Hot Pics.....σε ομορφαινει !